Jak nie traktować klienta

Rozmowy na luzie np. o pogodzie lub śmiesznych kotach
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

narazie zobaczę jaką dadzą odpowiedź na oświadczenie, a potem zobaczymy :)

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
marek91
Administrator
Postów w temacie: 6
Posty: 2563
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
Lokalizacja: Gostyń
x 1208
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: marek91 »

No niestety taka jest nasza szara polska rzeczywistość :(
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

dzisiaj byłem z telewizorem w sklepie bo raczyli zechcieć zrobić zdjęcia (w niedzielę im mówiłem żeby zrobili bo nie mam zamiaru 2x jeździć- 15km w jedną stronę). kierownik się wychylił, popatrzył się na mnie i sobie poszedł po czym podesłał pracowników ze stojakiem i aparatem. I w tym momencie zabawilem sie w mini-gre pt. znajdźcie sobie rysy. Ze względu na oświetlenie sklepu trudno je dostrzec. Jak sie mnie zapytali po chwili to im pokazalem w ktorym miejscu są, ale dalej ich nie mogli zobaczyć. dopiero jak im trochę pomogłem to udało się zrobić zdjęcia. Po tym zapytałem się czy kierownik przyjdzie zobaczyć telewizor, bo w ogóle nie było go odkąd przyszedłem do sklepu. Dopiero po 5 minutach raczył sie wychylic jak spakowali chłopaki telewizor. Dla mnie to było mocno lekceważące zachowanie kierownika wobec klienta. zachowywał się tak jakby ta sprawa kompletnie go nie dotyczyła. Ojjj... dostaną piękny feedback ode mnie na fb....

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
Artu
Drukarz
Postów w temacie: 3
Posty: 2423
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Drukarka: Anycubic Delta +
x 469
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Artu »

feriar pisze:Ojjj... dostaną piękny feedback ode mnie na fb....
Wymoderują :mrgreen:
Pozdrawiam, Artur

# Delta Anycubic - na sprzedaż...

# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona :mrgreen:

Moje wypociny na Thingiverse 8-)
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Postów w temacie: 6
Posty: 3454
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 567

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Kopytko »

Napisz do centrali skargę , dostaniesz zapewne jakieś rabaty na zakupy. Korpo nie lubia jak ktoś im do centrali pisze długie pisemka z żalami na obsługę :P Wiem bo pracuje w korpo. :P
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

bede mial taki zamiar do nich napisac bo w kierownik leci se w kulki xD
Artu to nie elektroda, tego nie wymoderujesz xD

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
marek91
Administrator
Postów w temacie: 6
Posty: 2563
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
Lokalizacja: Gostyń
x 1208
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: marek91 »

Kopytko pisze:Napisz do centrali skargę , dostaniesz zapewne jakieś rabaty na zakupy. Korpo nie lubia jak ktoś im do centrali pisze długie pisemka z żalami na obsługę :P Wiem bo pracuje w korpo. :P
Ja napisałem skargę do centrali LM, nikt nie raczył odpisać nawet, chyba mają to głęboko :(
Awatar użytkownika
Kopytko
Zasłużony
Postów w temacie: 6
Posty: 3454
Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
Lokalizacja: Oleśnica
Drukarka: P3Steel v4.00
x 567

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: Kopytko »

Widać co firma to inne podejście, u mnie klient Pan:P I choć nie ma racji czesto to i tak przyznaje mu się rację aby był zadowolony, ale to branża gastronomiczna:P
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
:idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC :idea: Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70 :devil:
Awatar użytkownika
feriar
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 8
Posty: 166
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Drukarka: Mendel90
x 7
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: feriar »

Kurdebele ale jaja :D

Dzisiaj szanowny Pan kierownik do mnie zadzwonił i oznajmił, że "centrala" odrzuciła moje oświadczenie. Zapytałem się go czy może mi wysłać treść tej odpowiedzi. Chyba nie spodziewał się takiego pytania bo mi odpowiedział, że nie wyślę bo go nie ma... Chwila konsternacji, co tu się właśnie odj*bało... To się jeszcze raz pytam, bo może źle zrozumiał pytanie, ale jednak nie, dobrze zrozumiał... Nastąpiła chwila lekkich przepychanek słownych, po czym proszę o go namiary na jego przełożonego bo zaraz wyjdę i stanę obok siebie. On na to, że nie może ich podać. To już mnie facet zagotował i wypaliłem prosto z serca "to co ty możesz człowieku...", bo na wszystko mi odpowiada "nie wiem", "nie mogę".... Coś tam zaczął się tłumaczyć, mówił, żebym zadzwonił na główną infolinię, w internecie jest numer to żebym sobie zadzwonił (tak powiedział). A to, że temat zszedł na internet to mu powiedziałem jaką prawdopodobnie opinię dostanie sklep na swojej stronie, na stronie na fb i, że nie omieszkam wspomnieć o jakże "profesjonalnym" podejściu kierownika do sprzedającego, który to nie ma chęci na zainteresowanie się tematem. No trochę gościa przymurowało na parę sekund, po czym wyczułem w rozmowie, że bardzo pragnął zakończyć tą rozmowę, bo cały czas próbował zakończyć temat. W ostateczności on pierwszy się rozłączył...
No to zadzwoniłem "se" na infolinie, gdzie opisałem Pani sytuację, w jakim stanie dostałem telewizor (bez żadnych folii, sam karton przyszedł już otwarty z magazynu, oświetlenie sklepu, a możliwość zweryfikowania towaru przy takim świetle) po czym podała mi maila, na który mam to opisać, wstawić zdjęcia oraz podać dane Pana kierownika.
hehe, no to jutro robię fotki i drążymy dalej ;D

Tak jak mówisz Kopytko, co firma to inne podejście, ale wy chociaż wykazuje jakiekolwiek chęci znalezienia rozwiązania :D
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
Awatar użytkownika
marek91
Administrator
Postów w temacie: 6
Posty: 2563
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
Lokalizacja: Gostyń
x 1208
Kontakt:

Re: Jak nie traktować klienta

Post autor: marek91 »

No i super, walcz o swoje!
ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym”