Jak nie traktować klienta
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
narazie zobaczę jaką dadzą odpowiedź na oświadczenie, a potem zobaczymy
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- marek91
- Administrator
- Postów w temacie: 6
- Posty: 2563
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
- Lokalizacja: Gostyń
- x 1208
- Kontakt:
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
dzisiaj byłem z telewizorem w sklepie bo raczyli zechcieć zrobić zdjęcia (w niedzielę im mówiłem żeby zrobili bo nie mam zamiaru 2x jeździć- 15km w jedną stronę). kierownik się wychylił, popatrzył się na mnie i sobie poszedł po czym podesłał pracowników ze stojakiem i aparatem. I w tym momencie zabawilem sie w mini-gre pt. znajdźcie sobie rysy. Ze względu na oświetlenie sklepu trudno je dostrzec. Jak sie mnie zapytali po chwili to im pokazalem w ktorym miejscu są, ale dalej ich nie mogli zobaczyć. dopiero jak im trochę pomogłem to udało się zrobić zdjęcia. Po tym zapytałem się czy kierownik przyjdzie zobaczyć telewizor, bo w ogóle nie było go odkąd przyszedłem do sklepu. Dopiero po 5 minutach raczył sie wychylic jak spakowali chłopaki telewizor. Dla mnie to było mocno lekceważące zachowanie kierownika wobec klienta. zachowywał się tak jakby ta sprawa kompletnie go nie dotyczyła. Ojjj... dostaną piękny feedback ode mnie na fb....
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- Artu
- Drukarz
- Postów w temacie: 3
- Posty: 2423
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:37
- Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
- Drukarka: Anycubic Delta +
- x 469
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Wymoderująferiar pisze:Ojjj... dostaną piękny feedback ode mnie na fb....
Pozdrawiam, Artur
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
# Delta Anycubic - na sprzedaż...
# Bambu Lab A1 + AMS mini - drukuje jak szalona
Moje wypociny na Thingiverse
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 6
- Posty: 3454
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 567
Re: Jak nie traktować klienta
Napisz do centrali skargę , dostaniesz zapewne jakieś rabaty na zakupy. Korpo nie lubia jak ktoś im do centrali pisze długie pisemka z żalami na obsługę Wiem bo pracuje w korpo.
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
bede mial taki zamiar do nich napisac bo w kierownik leci se w kulki xD
Artu to nie elektroda, tego nie wymoderujesz xD
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Artu to nie elektroda, tego nie wymoderujesz xD
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- marek91
- Administrator
- Postów w temacie: 6
- Posty: 2563
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
- Lokalizacja: Gostyń
- x 1208
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Ja napisałem skargę do centrali LM, nikt nie raczył odpisać nawet, chyba mają to głębokoKopytko pisze:Napisz do centrali skargę , dostaniesz zapewne jakieś rabaty na zakupy. Korpo nie lubia jak ktoś im do centrali pisze długie pisemka z żalami na obsługę Wiem bo pracuje w korpo.
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 6
- Posty: 3454
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 567
Re: Jak nie traktować klienta
Widać co firma to inne podejście, u mnie klient Pan:P I choć nie ma racji czesto to i tak przyznaje mu się rację aby był zadowolony, ale to branża gastronomiczna:P
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- feriar
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 8
- Posty: 166
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drukarka: Mendel90
- x 7
- Kontakt:
Re: Jak nie traktować klienta
Kurdebele ale jaja
Dzisiaj szanowny Pan kierownik do mnie zadzwonił i oznajmił, że "centrala" odrzuciła moje oświadczenie. Zapytałem się go czy może mi wysłać treść tej odpowiedzi. Chyba nie spodziewał się takiego pytania bo mi odpowiedział, że nie wyślę bo go nie ma... Chwila konsternacji, co tu się właśnie odj*bało... To się jeszcze raz pytam, bo może źle zrozumiał pytanie, ale jednak nie, dobrze zrozumiał... Nastąpiła chwila lekkich przepychanek słownych, po czym proszę o go namiary na jego przełożonego bo zaraz wyjdę i stanę obok siebie. On na to, że nie może ich podać. To już mnie facet zagotował i wypaliłem prosto z serca "to co ty możesz człowieku...", bo na wszystko mi odpowiada "nie wiem", "nie mogę".... Coś tam zaczął się tłumaczyć, mówił, żebym zadzwonił na główną infolinię, w internecie jest numer to żebym sobie zadzwonił (tak powiedział). A to, że temat zszedł na internet to mu powiedziałem jaką prawdopodobnie opinię dostanie sklep na swojej stronie, na stronie na fb i, że nie omieszkam wspomnieć o jakże "profesjonalnym" podejściu kierownika do sprzedającego, który to nie ma chęci na zainteresowanie się tematem. No trochę gościa przymurowało na parę sekund, po czym wyczułem w rozmowie, że bardzo pragnął zakończyć tą rozmowę, bo cały czas próbował zakończyć temat. W ostateczności on pierwszy się rozłączył...
No to zadzwoniłem "se" na infolinie, gdzie opisałem Pani sytuację, w jakim stanie dostałem telewizor (bez żadnych folii, sam karton przyszedł już otwarty z magazynu, oświetlenie sklepu, a możliwość zweryfikowania towaru przy takim świetle) po czym podała mi maila, na który mam to opisać, wstawić zdjęcia oraz podać dane Pana kierownika.
hehe, no to jutro robię fotki i drążymy dalej ;D
Tak jak mówisz Kopytko, co firma to inne podejście, ale wy chociaż wykazuje jakiekolwiek chęci znalezienia rozwiązania
Dzisiaj szanowny Pan kierownik do mnie zadzwonił i oznajmił, że "centrala" odrzuciła moje oświadczenie. Zapytałem się go czy może mi wysłać treść tej odpowiedzi. Chyba nie spodziewał się takiego pytania bo mi odpowiedział, że nie wyślę bo go nie ma... Chwila konsternacji, co tu się właśnie odj*bało... To się jeszcze raz pytam, bo może źle zrozumiał pytanie, ale jednak nie, dobrze zrozumiał... Nastąpiła chwila lekkich przepychanek słownych, po czym proszę o go namiary na jego przełożonego bo zaraz wyjdę i stanę obok siebie. On na to, że nie może ich podać. To już mnie facet zagotował i wypaliłem prosto z serca "to co ty możesz człowieku...", bo na wszystko mi odpowiada "nie wiem", "nie mogę".... Coś tam zaczął się tłumaczyć, mówił, żebym zadzwonił na główną infolinię, w internecie jest numer to żebym sobie zadzwonił (tak powiedział). A to, że temat zszedł na internet to mu powiedziałem jaką prawdopodobnie opinię dostanie sklep na swojej stronie, na stronie na fb i, że nie omieszkam wspomnieć o jakże "profesjonalnym" podejściu kierownika do sprzedającego, który to nie ma chęci na zainteresowanie się tematem. No trochę gościa przymurowało na parę sekund, po czym wyczułem w rozmowie, że bardzo pragnął zakończyć tą rozmowę, bo cały czas próbował zakończyć temat. W ostateczności on pierwszy się rozłączył...
No to zadzwoniłem "se" na infolinie, gdzie opisałem Pani sytuację, w jakim stanie dostałem telewizor (bez żadnych folii, sam karton przyszedł już otwarty z magazynu, oświetlenie sklepu, a możliwość zweryfikowania towaru przy takim świetle) po czym podała mi maila, na który mam to opisać, wstawić zdjęcia oraz podać dane Pana kierownika.
hehe, no to jutro robię fotki i drążymy dalej ;D
Tak jak mówisz Kopytko, co firma to inne podejście, ale wy chociaż wykazuje jakiekolwiek chęci znalezienia rozwiązania
Budowa i kalibracja drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam !
http://feriar-lab.pl/
http://feriar-lab.pl/
- marek91
- Administrator
- Postów w temacie: 6
- Posty: 2563
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:22
- Lokalizacja: Gostyń
- x 1208
- Kontakt: