I3 Blaszak
- Tuchajbej
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 111
- Posty: 661
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:50
- Lokalizacja: Prawie W-wa
- Drukarka: Voron/MK3S
- x 186
Re: I3 Blaszak
Nie mam titana jeszcze. Mam ten direct co miałem. Na radelku mk8.
Voron V2.471 i MK3S
Moje wydruki
Moje wydruki
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 62
- Posty: 3452
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 566
Re: I3 Blaszak
A jak przepychasz filament przed eksteuderwm reka. Wciiskajac wajche eksteudera zeby nie stawiala oppru to jak odzie przepychanie? Moze nys problem z ta dlugoscia teflonu. Choc nie jestwm pew y bo zawsze mialem z 2 razy krocej jak u ciebie. RADELko sprawdzone czy sie nie kreci? Mazniij permamentnym kreske przrz os silnika izradelka abu miec pewnosc.
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- Tuchajbej
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 111
- Posty: 661
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:50
- Lokalizacja: Prawie W-wa
- Drukarka: Voron/MK3S
- x 186
Re: I3 Blaszak
Radełko się nie kreci. Jak by się kręciło to cały czas a tutaj brakuje filamentu przez ułamek sekundy.
CZY mogę rozebrać i wiertłem przejechać wszystko żeby mieć pewność że nie haczy gdzieś czy raczej pogorsZe.
CZY mogę rozebrać i wiertłem przejechać wszystko żeby mieć pewność że nie haczy gdzieś czy raczej pogorsZe.
Voron V2.471 i MK3S
Moje wydruki
Moje wydruki
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 62
- Posty: 3452
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 566
Re: I3 Blaszak
Nie lepiej nie.
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- Tuchajbej
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 111
- Posty: 661
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:50
- Lokalizacja: Prawie W-wa
- Drukarka: Voron/MK3S
- x 186
Re: I3 Blaszak
No dobra, zaczynam wymiękać z tym hotendem. Znowu się zaczopował - widać na zdjęciu malowniczy wyciek z bloku grzejnego. Filament z niego wypłynął. Nie wiem jakim sposobem. Jest dokręcony na maksa.
Złożyłem wszsystko tak jak na stronie e3d. Nie wiem czy klona się inaczej sklada?
Wkręciłem dyszę, cofnąłem o 1/4obrotu. Wkręciłem heatbreak. Lekko pastą posmarowałem na łączeniu z radiatorem (tylko tam, blok grzejny oczywiscie omijalem szerokim łukiem). Rozgrzałem do 250C, odczekałem 5 min. Dokręciłem dyszę. Skalibrowałem. I teraz mam wyciek. NIE WIEM JAK.
widac na gwincie zarowno dyszy jak i łącznika. Jest mozliwe ze jest jakis luz na gwincie? Może można to jakos uszczelnic? teflonem
Złożyłem wszsystko tak jak na stronie e3d. Nie wiem czy klona się inaczej sklada?
Wkręciłem dyszę, cofnąłem o 1/4obrotu. Wkręciłem heatbreak. Lekko pastą posmarowałem na łączeniu z radiatorem (tylko tam, blok grzejny oczywiscie omijalem szerokim łukiem). Rozgrzałem do 250C, odczekałem 5 min. Dokręciłem dyszę. Skalibrowałem. I teraz mam wyciek. NIE WIEM JAK.
widac na gwincie zarowno dyszy jak i łącznika. Jest mozliwe ze jest jakis luz na gwincie? Może można to jakos uszczelnic? teflonem
Voron V2.471 i MK3S
Moje wydruki
Moje wydruki
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 62
- Posty: 3452
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 566
Re: I3 Blaszak
łącznik i dysza są stare czy nowe?
Moze , któryś z elementów ma skaze jakąś/.
Moze , któryś z elementów ma skaze jakąś/.
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 62
- Posty: 3452
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 566
Re: I3 Blaszak
Ja przed każdym złożeniem sprawdzam czy dysza dobrze skręci się z łącznikiem :
Biorę nową dysze i sprawdzam powierzchnie przylegania, jak jest wszystko ok, czyli nie ma zadziorów rys itp dysza nadaje się do użytkowania ( chodzi o Chińskie dysze oczywiscie): Jak jest ok, maluje powierzchnie tej dyszy , mazakiem permanentnym: Następnie wkręcam w blok pozostawiając szczelinę ok 0,5mm, ( tak jak w przypadku standardowego skręcania) Tak to wygląda po wkręceniu: Następnie wkręcam łącznik do oporu - palcami i łapie całość kluczami. Póżniej kręcąc kluczem nasadowym,blok nieruchomo, dokręcam dysze do łącznika ( NIE INACZEJ!) , dokręcanie nie powinno być bardzo mocne, lekko z czuciem, tu chodzi o zrobienie odcisku: Następnie odkręcam dysze i sprawdzam czy odbiła się pięknie cała płaszczyzna łącznika: W tym wypadku widać ,ze mazak został starty przy krawędziach, ponieważ łącznik jest przystosowany pod teflon, czyli otwór ma 3mm a nie 2 jak w dyszy.
Widać ,ze jest piękny mosiężny okrąg, oznacza to ,ze łącznik z dyszą pięknie się spasują.
Pamiętajcie ,ze dokręcamy dysze do bloku, nigdy inaczej, dlatego przy składaniu tak ważną rzeczą jest pozostawienie tej szczeliny pomiędzy blokiem a dyszą.
Sorki za jakość zdjęć , ale mój kalkulator ma problem z trybem makro chyba:P
Biorę nową dysze i sprawdzam powierzchnie przylegania, jak jest wszystko ok, czyli nie ma zadziorów rys itp dysza nadaje się do użytkowania ( chodzi o Chińskie dysze oczywiscie): Jak jest ok, maluje powierzchnie tej dyszy , mazakiem permanentnym: Następnie wkręcam w blok pozostawiając szczelinę ok 0,5mm, ( tak jak w przypadku standardowego skręcania) Tak to wygląda po wkręceniu: Następnie wkręcam łącznik do oporu - palcami i łapie całość kluczami. Póżniej kręcąc kluczem nasadowym,blok nieruchomo, dokręcam dysze do łącznika ( NIE INACZEJ!) , dokręcanie nie powinno być bardzo mocne, lekko z czuciem, tu chodzi o zrobienie odcisku: Następnie odkręcam dysze i sprawdzam czy odbiła się pięknie cała płaszczyzna łącznika: W tym wypadku widać ,ze mazak został starty przy krawędziach, ponieważ łącznik jest przystosowany pod teflon, czyli otwór ma 3mm a nie 2 jak w dyszy.
Widać ,ze jest piękny mosiężny okrąg, oznacza to ,ze łącznik z dyszą pięknie się spasują.
Pamiętajcie ,ze dokręcamy dysze do bloku, nigdy inaczej, dlatego przy składaniu tak ważną rzeczą jest pozostawienie tej szczeliny pomiędzy blokiem a dyszą.
Sorki za jakość zdjęć , ale mój kalkulator ma problem z trybem makro chyba:P
FlameRunner
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- anraf1001
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 15
- Posty: 1509
- Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
- Lokalizacja: Gniezno
- Drukarka: Hypercube Evo
- x 182
Re: I3 Blaszak
Chyba się przejęzyczyłeś. Do łącznikaKopytko pisze:dokręcam dysze do bloku ( NIE INACZEJ!)
Pozdrawiam, Andrzej
Drukarki: Hypercube Evolution
Prusa ala Haribo/Mk3
Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Drukarki: Hypercube Evolution
Prusa ala Haribo/Mk3
Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
- Kopytko
- Zasłużony
- Postów w temacie: 62
- Posty: 3452
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 11:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Drukarka: P3Steel v4.00
- x 566
Re: I3 Blaszak
Dokładnie,
ale chodziło mi bardziej aby zaznaczyć ,że kręcimy dysza podczas skręcania , a nie blokiem czy radiatorem. Dlatego napisałem dysze dokręcamy do bloku ( oczywiście jak już łącznik wkręcony został uprzednio do oporu stykając się z dyszą:)
ale chodziło mi bardziej aby zaznaczyć ,że kręcimy dysza podczas skręcania , a nie blokiem czy radiatorem. Dlatego napisałem dysze dokręcamy do bloku ( oczywiście jak już łącznik wkręcony został uprzednio do oporu stykając się z dyszą:)
Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
Aktualne drukarki :
Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long Replicator 1 by CTC Delta Kossel :idea:UM2+extended
W budowie : COSIEK 70x70x70
- Tuchajbej
- Konto z ograniczeniami
- Postów w temacie: 111
- Posty: 661
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:50
- Lokalizacja: Prawie W-wa
- Drukarka: Voron/MK3S
- x 186
Re: I3 Blaszak
Nawet bez mazaka widzę ze plaszczyzna nie jest idealna. Przydało by się ją splanować. Ale nie podejmę się tego w domowych warunkach. Jeżdżenie po papierze sciernym tylko pogorszy.
No nic kupię chyba teflon za twoją namową póki nie dojadą elementy. Tylko dojedzie pewnie na przyszly tydzien
--
Kolejny raz rozebrałem, wyczyściłem. Przy okazji zrobiłem wtyczki żeby łatwo demontować cały hotend. Nawet spoko wyszło
Przy okazji wiem że muszę kupić gwintowniki do domu gwint bloku czyściłem gwintem dyszy. Lekko zafajdany i widać nie mogłem przez to dokręcić na full heatbreaka. Teraz leci kolejny test. Na nic nie liczę. Chyba poprosze kogoś żeby mi wydrukował uchwyt pod nowy hotend Kolejny fail. Tym razem dojechało chociaż do trzeciej warstwy a nie jak poprzednio od razu na początku. Jestem prawie pewien że problem wynika z kiepskiego przylegania dyszy do heatbreaka. Trzeba by było to splanować. Pytanie do Was: Czy robienie tego ręcznie na blacie papierem ściernym ma sens? WIem że powinno się to zrobić inaczej, ale nie mam dostępu do maszyn, koszt jest niski, a i tak nie działą
No nic kupię chyba teflon za twoją namową póki nie dojadą elementy. Tylko dojedzie pewnie na przyszly tydzien
--
Kolejny raz rozebrałem, wyczyściłem. Przy okazji zrobiłem wtyczki żeby łatwo demontować cały hotend. Nawet spoko wyszło
Przy okazji wiem że muszę kupić gwintowniki do domu gwint bloku czyściłem gwintem dyszy. Lekko zafajdany i widać nie mogłem przez to dokręcić na full heatbreaka. Teraz leci kolejny test. Na nic nie liczę. Chyba poprosze kogoś żeby mi wydrukował uchwyt pod nowy hotend Kolejny fail. Tym razem dojechało chociaż do trzeciej warstwy a nie jak poprzednio od razu na początku. Jestem prawie pewien że problem wynika z kiepskiego przylegania dyszy do heatbreaka. Trzeba by było to splanować. Pytanie do Was: Czy robienie tego ręcznie na blacie papierem ściernym ma sens? WIem że powinno się to zrobić inaczej, ale nie mam dostępu do maszyn, koszt jest niski, a i tak nie działą
Voron V2.471 i MK3S
Moje wydruki
Moje wydruki