Re: Kupiłem JG Aurora A5
: 16 kwie 2018, 14:08
Teraz jeszcze trochę wnętrzności
Karetka głowicy, jedna część odlew aluminiowy z zapięciami paska (trudno się to obsługuje) i frezowany element pokrywki. Wszystko estetycznie obrobione. Napięcie paska zrobiłem tak, że ustawiłem wstępnie długość na zaczepach do karetki i dopiero po tym zamontowałem silnik. Strona z silnikiem krokowym .Nakrętka przykręcona na podkładkach gumowych (o-ringach). Taki amortyzator drgań.: Tu strona napędzana z łożyskiem prowadzącym i nakrętką z gwintem trapezowym.
Silnik z przykręconym wspornikiem wygiętym z blaszki, który umożliwia montaż do frezowanego bloku:
Teraz po otwarciu obudowy. Wystarczy odkręcić 4-ry śruby, dwie w przednich nóżkach i dwie z tyłu obudowy.
Kable ułożone estetycznie, łatwy dostęp do elektroniki.
Plastikowy napinacz paska od napędu stołu:
Mocowanie prowadnicy stołu fi10mm
cdn...
Karetka głowicy, jedna część odlew aluminiowy z zapięciami paska (trudno się to obsługuje) i frezowany element pokrywki. Wszystko estetycznie obrobione. Napięcie paska zrobiłem tak, że ustawiłem wstępnie długość na zaczepach do karetki i dopiero po tym zamontowałem silnik. Strona z silnikiem krokowym .Nakrętka przykręcona na podkładkach gumowych (o-ringach). Taki amortyzator drgań.: Tu strona napędzana z łożyskiem prowadzącym i nakrętką z gwintem trapezowym.
Silnik z przykręconym wspornikiem wygiętym z blaszki, który umożliwia montaż do frezowanego bloku:
Teraz po otwarciu obudowy. Wystarczy odkręcić 4-ry śruby, dwie w przednich nóżkach i dwie z tyłu obudowy.
Kable ułożone estetycznie, łatwy dostęp do elektroniki.
Plastikowy napinacz paska od napędu stołu:
Mocowanie prowadnicy stołu fi10mm
cdn...