Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Awatar użytkownika
dragonn
Zasłużony
Posty: 3054
Rejestracja: 12 gru 2016, 21:50
Lokalizacja: Opole
Drukarka: LUME
x 294

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: dragonn » 16 kwie 2018, 19:03

anraf1001 pisze:
margas pisze:Co do stołu to masakra od centrum na boki po wypoziomowaniu jest różnica 0.2 mm zresztą kto robi poziomowanie na czterech punktach podparcia ?. To nigdy nie będzie dokładne.

Jak to nie. Jak masz prosty stół to po wypoziomowaniu na 4 punktach wszystko jest pięknie ustawione. Chyba że masz krzywy stół...

A tutaj akurat ma rację - łatwiej wypoziomować stół który jest zamocowany w trzech punktach.
Ale jest na to inne rozwiązanie - drukuj na początek na rafcie (włączasz to w slicerze) i masz jedno zmartwienie mniej (po polsku tratwa).
LUME PRO - mody: E3D Lite6 w bowden + Titan, silniki 42BYGHM809
Awatar użytkownika
anraf1001
Posty: 1348
Rejestracja: 30 gru 2016, 11:43
Lokalizacja: Gniezno
Drukarka: Hypercube Evo
x 146

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: anraf1001 » 16 kwie 2018, 19:09

dragonn pisze:A tutaj akurat ma rację - łatwiej wypoziomować stół który jest zamocowany w trzech punktach.

Owszem, ale powiedzenie: "To nigdy nie będzie dokładne." jest trochę na wyrost. W większości drukarek tak jest i działa.
;) Pozdrawiam, Andrzej ;)
Drukarki: Hypercube Evolution :cool2:
Ultimaker 2 Extended Clone (TItan Aero) :cool2:

Wsiadając do taksówki mówię: "G28"
Awatar użytkownika
Hejterro
Posty: 111
Rejestracja: 21 sie 2017, 20:40
x 10

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Hejterro » 17 kwie 2018, 08:57

Ja mam poziomowanie w trzech punktach i to ma prawo działać tylko jak stół jest idealnie prosty :) Osobiście wolałbym mieć 4 punkty.
Awatar użytkownika
margas
Posty: 20
Rejestracja: 05 kwie 2018, 09:54
Lokalizacja: Mikołów
Drukarka: Anet A8

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: margas » 17 kwie 2018, 17:29

Uporałem się z wyciekam i filamentu przez gwinty ale tego dziadostwa nie w sposób ustawić by choć kostkę wydrukowało poprawnie. Extruder skalibrowałem i zadając "wytłoczenie 3cm i tyle wyciska. Stół jest do d*** nic się go nie trzyma dałem szybę i poprawa jest niewielka, jak podciągnę temperaturę to znowu podtapia narożniki. Nie mam już siły walczyć tym dziadostwem ... chyba wywalę za okno i dam sobie spokój z A8 bo tego chińskiego badziwia nigdy nie ustawię.
Awatar użytkownika
Pjoter
Posty: 73
Rejestracja: 16 lis 2017, 18:53
Lokalizacja: Gdynia
Drukarka: Anycubic I3 Mega
x 7

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Pjoter » 17 kwie 2018, 17:38

Szybę wysmaruj klejem szkolnym w sztyfcie. Ja tak robię i wydruki świetnie się trzymają podczas druku. Jakie masz temperatury ustawione? Możesz też wstawić zdjęcie kostki.
Awatar użytkownika
McKee
Zasłużony
Posty: 1353
Rejestracja: 20 kwie 2016, 23:00
x 201

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: McKee » 17 kwie 2018, 19:07

Masz rację. Szkoda zdrowia.
Sprzedaj.
Kup coś porządnego.
FlameRunner
Motto na dziś: "How may I abuse you?"
Awatar użytkownika
Pajacyk0v
Posty: 29
Rejestracja: 02 kwie 2018, 15:18
Drukarka: Anet A6
x 8

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Pajacyk0v » 17 kwie 2018, 19:24

Tysiące ludzi na całym świecie drukuje na nich. Kup po prostu dobry, seryjny egzemplarz.
szatyn
Posty: 19
Rejestracja: 14 gru 2017, 09:47
Lokalizacja: Rzeszów/Zabrze
Drukarka: Anet A8

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: szatyn » 17 kwie 2018, 20:03

Hmmm dziwne ja po skręceniu anetki, pierwszy wydruk puściłem jeszcze na żołtej taśmie malarskiej i było ok. PLA drukuje teraz w 198 stopni i daje rade.
Awatar użytkownika
Zepco
Posty: 406
Rejestracja: 25 kwie 2017, 22:23
Lokalizacja: Kielce
Drukarka: PRUSA i3 MK2S
x 56

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Zepco » 17 kwie 2018, 20:46

Pokaż zdjęcie pierwszej warstwy, bo na podstawie opisów to jest wróżenie z fusów. A jak brak Ci cierpliwości to może faktycznie sprzedaj i daj sobie spokój. Bo jak kupisz drukarkę za 3k albo droższą i będziesz miał problemy, to będą Cię jeszcze bardziej drażnić, że wyrzuciłeś tyle pieniądzy w błoto.
Prusa i3 MK2S
Anet A8 - po wydrukach usztywniających
Awatar użytkownika
Hejterro
Posty: 111
Rejestracja: 21 sie 2017, 20:40
x 10

Re: Boje z Anetka ciąg dalszy ...

Postautor: Hejterro » 18 kwie 2018, 09:24

Ja też mam wrażenie, że kolega nie do końca chce żeby mu pomóc. Ciągle tylko jakieś ogólniki i wieczne narzekanie "Jaka ta Aneta jest ch....".
Odnośnie stołu, czyścisz go w jakikolwiek sposób? dobrze wyczyszczonej szyby PLA się trzyma jak głupie, a jak dogrzejesz stół do 60 stopni to już w ogóle.
Plastikiem jakim próbujesz drukować, jakie temperatury, jakie prędkości?
Jak masz wyrzucać to podaj adres, podjadę i pozbieram resztki.

Wróć do „Anet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość