Strona 1 z 4

Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 13:53
autor: Berg
myślę, że to będzie hit w naszych najbliższych reprapowych konstrukcjach:

https://pl.aliexpress.com/store/product ... 29058.html

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 14:14
autor: Tuchajbej
Wiedziałęm że to tylko kwestia czasu :)

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 14:24
autor: sp6vgx
To pytanie kto pierwszy chętny do przetestowania co to jest warte :mrgreen:

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 15:28
autor: Berg
@sp6vgx a jak myślisz ? ;)

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 15:56
autor: Kopytko
Mam od trianglelab te zębatki, są droższe niż u innych na alieexpress, ale jakość też dużo większa, samej zebatki jak i ząbków do pchania filamentu. Wydaje mi się ,ze nie będzie odbiegać od oryginału jak ich clon titan-a.

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 16:14
autor: Kopytko
Nie zdążyłem edytować, szkoda ,ze nie widac jak jest prowadzony filament od rolek :( Czy nadaje się do gumy :( bo gdyby tak to bym wziął na testy i zdał relacje.

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 16:45
autor: sp6vgx
a ja sam już nie wiem... wstępnie myślałem co by budować coś z 2 x titan areo... z drugiej strony sam nie wiem co będę robił jak padnie na coś w stylu hypercube to niby lepszy był by bowden... qrcze za dużo tego wszystkiego robią :DD Ale widzę dwa zamówienia z PL już poszły to chyba poczekam...

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 16:52
autor: Kamino
@sp6vgx - Na Titanie Aero można zrobić bowden.

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 17:08
autor: sp6vgx
Kamino pisze:@sp6vgx - Na Titanie Aero można zrobić bowden.
Hmm nie wiem czy można ale przy Titan Aero nawet jak można to traci to raczej sens, chyba że chodzi ci o sam extruder Titan (to akurat wiem że może i na bowdenie i na direkt pracować).

Re: Bondtech z przełożeniem od Triangle

: 04 wrz 2018, 18:05
autor: Berg
podoba mi się ten ekstruder, bo przy ułożeniu takim, że silnik jest z boku a wałki z tyłu głowicy, to klapka wypada wygodnie od przodu, a mocowanie głowicy jest jakby od tyłu ekstrudera, czeli blisko wałków. W Titanie niby też tak jest ale wystaje jeszcze do tyłu zębatka. W tym nic nie wystaje.
Co powinno dawać miejsce na poprowadzenie w Hevo tunelu mniej więcej tak jak jest w wersji Bowden.