Re: Anycubic Kossel Linear Plus - Adinfo też się z nami bawi :D
: 19 kwie 2020, 11:52
planujecie przeróbkę? tytanowy fullmetal albo na bogato - zestaw Dragom od Triangleb nada się doskonale. Do tego direct albo wiszący titan.
Po dłuższym namyśle raczej tak - delty nie oddam, więc zostaje, ale fajnie było by się pozbyć problemów jakie teraz mam na rzecz wymiany/upgrade głowicy". Jeżeli bym się zdecydował na taką operację, to będę wdzięczny za podanie linków gdzie by to najlepiej zakupić (zarówno pierwszy jak i drugi przypadek), co jeszcze będę musiał przerabiać itp. oprócz zakupienia odpowiednich kompletnych głowic?rafaljot pisze:planujecie przeróbkę? tytanowy fullmetal albo na bogato - zestaw Dragon od Triangleb nada się doskonale. Do tego direct albo wiszący titan.
Do tego co pisałem wyżej - zapomniałem o tym co pisałeś - teraz widzę w tym sens (nastąpił pewien moment krytyczny). Cena oryginalnego E3Dv6 mnie zniechęca - raczej ten Dragon v2 do mnie "przemawia" - co jeszcze do niego musiałbym dokupić/zmodernizować (wg. tego co pisałem w delcie) aby go wkręcić i uzyskać dobry efekt? - czy ten efektor który mam itp. może zostać? (grzałki 40W i termistory mam na stanie zwykłe)Berg pisze:planujecie przeróbkę? tytanowy fullmetal albo na bogato - zestaw Dragom od Triangleb nada się doskonale. Do tego direct albo wiszący titan.
Generalnie to nic, adapter pod V6 jest w zestawie i mocując za pomocą niego masz w 100% to samo jak byś mocował V6.Adinfo pisze: co jeszcze do niego musiałbym dokupić/zmodernizować (wg. tego co pisałem w delcie) aby go wkręcić i uzyskać dobry efekt?
O ten adapter mi chodziło - na banggood na zdjęciach widzę, że jest. Czyli w zasadzie tylko musiałbym wydrukować dystans wpinany na górze obudowy gdzie wchodzi radiator - bo przy przejściu z v5 na v6 jest wymagany.dragonn pisze:...adapter pod V6 jest w zestawie i mocując za pomocą niego masz w 100% to samo jak byś mocował V6.
Tylko tracisz jedną zaletę, mocując Dragona bez adaptera na zasadzie wkręcenia w efektor/karetkę śrubami da się zmieniać dyszę bez trzymania czymś bloku. Jest to bardzo wygodne i szybkie.
W takim razie czy na początek zmniejszyć Vref np. do 0.8V i zrobić testy a potem podnosić o 0.1, czy zacząć od tego domyślnego ustawienia 1.236V?@mcxmcx pisze:Kolego, nie scenuj.
Musisz znaleźć zakres napięcia vref pomiędzy "gubi kroki" a "gorący i parzy".
Czyli ustawiasz przykładowe 0.8V i puszczasz jakiś wydruk typu lewo prawo czy też góra dół (zależnie jaka os). I to wszystko.
Podczas tego "druku" obserwujesz ruch, jak gubi kroki to dodajesz 0.1V 0.2V.
I znajdziesz taką wartość gdzie działa ok a nie czujesz palonej izolacji.
To nie jest rocket science,
Dzięki za nakierowanie, muszę się jeszcze upewnić jaki prąd mają te silniki, wtedy będzie już wszystko jasne. Czyli TMC2209 nie równe TMC2209 jak widać. Czyli dla silnika 1.5A było by to 2.1V a dla 1.7A to 2,38VJarewa pisze:TMC ma inny przelicznik 1,4... Wiec dla 1,25A jest 1,76V. A po drugie natężenie dobiera się do silnika zaczynał bym 80% swojej mocy... Dla 1,2A zaczynał bym od 1A.. Vref 0.8V to zaledwie 570mA dla TMC...
Wszystkie są takie same...Adinfo pisze:Czyli TMC2209 nie równe TMC2209 jak widać.