Nowe drivery 5A/3,5A rms Toshiba TB67S128FTG
: 26 sty 2019, 04:13
Czy widział ktoś może steepsticki na tych driverach https://toshiba.semicon-storage.com/ap- ... 28FTG.html
Całkiem obiecujący driver z małą rezystancją załączenia, typowo 0.25A, z mikrokrokiem do 1/128, napięciem zasilania silnika do 44V, parametry jak do silników wielkości 57 i spokojnie można by dopasować silniki do nawet 3Nm, które przy zasilaniu ok. 30-40V by całkiem żwawo mogły chodzić. Nie obsługuje cyfrowej komunikacji po SPI, ale to chyba protokół komunikacji chipów Trinamic.
Co prawda po bliższym porównaniu danych katalogowych to jednak TMC2660 Trinamic o mniejszym nominalnym prądzie, ma mniejszą rezystancję załączenia, ale nie tylko to decyduje o stratach cieplnych i diabli wiedzą, czy u Toshiby działa marketing vs rzetelność Trinamic'a i który sterownik jest lepszy. Choć wydaje się, że nie ma nic porządniejszego, nie przykręcanego do radiatora od TMC2660. Toshiba TB67S128FT ma jednak dużo wyższe napięcie zasilania i lepszy byłby przy silnikach o dużej reaktancji/rezystancji.
Całkiem obiecujący driver z małą rezystancją załączenia, typowo 0.25A, z mikrokrokiem do 1/128, napięciem zasilania silnika do 44V, parametry jak do silników wielkości 57 i spokojnie można by dopasować silniki do nawet 3Nm, które przy zasilaniu ok. 30-40V by całkiem żwawo mogły chodzić. Nie obsługuje cyfrowej komunikacji po SPI, ale to chyba protokół komunikacji chipów Trinamic.
Co prawda po bliższym porównaniu danych katalogowych to jednak TMC2660 Trinamic o mniejszym nominalnym prądzie, ma mniejszą rezystancję załączenia, ale nie tylko to decyduje o stratach cieplnych i diabli wiedzą, czy u Toshiby działa marketing vs rzetelność Trinamic'a i który sterownik jest lepszy. Choć wydaje się, że nie ma nic porządniejszego, nie przykręcanego do radiatora od TMC2660. Toshiba TB67S128FT ma jednak dużo wyższe napięcie zasilania i lepszy byłby przy silnikach o dużej reaktancji/rezystancji.