Ender 3 pro - ostatnia warstwa

greg
Posty: 20
Rejestracja: 08 paź 2018, 10:50
Lokalizacja: Warszawa
Drukarka: Prusa i3
x 8

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: greg » 05 gru 2019, 07:05

Ja bym raczej taki polecił

Obrazek
Awatar użytkownika
TDI-CAD
Posty: 672
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:27
Lokalizacja: Wrocław
Drukarka: Gate 1, Photon
x 194

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: TDI-CAD » 05 gru 2019, 07:25

Abys, Marek0014
Marek0014
Posty: 10
Rejestracja: 01 gru 2019, 18:56

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: Marek0014 » 06 gru 2019, 19:11

dragonn pisze:Nie, zacznij od sprawdzenia czy nie masz tzw. przerwy w głowicy. Myślę że znajdziesz odpowiedź na forum jak to zrobić


Przerwa w głowicy wyeliminowania. Zastosowałem łącznik z linku. Dodatkowo zamontowałem inną złączkę przy ekstruderze.
IMG_20191206_190943.jpg


Przy linii rozbiegowej nadal słychać przeskakiwanie ale podczas druku nie zauważyłem. Wydrukowałem kolejną część do mojego bolidu i wygląda tak:
Wysokość warstwy 0.2mm
Temp 220/50
IMG_20191206_185825.jpg
IMG_20191206_185837.jpg
IMG_20191206_185956.jpg


Czy to jest już poprawny wydruk czy można jeszcze coś poprawić aby był gładszy?
Awatar użytkownika
FlameRunner
Administrator
Posty: 5307
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:26
Lokalizacja: Olsztyn
x 1339
Kontaktowanie:

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: FlameRunner » 06 gru 2019, 19:15

Trochę słabe zdjęcia, ale wydruk wygląda na wykonany poprawnie, a może nawet bardzo ładny jak na drukarkę za kilka stów. Chyba im wyżej, tym mniej równa ścianka boczna, może trochę pomogłoby wyregulowanie rolek na tip-top. Pytanie dlaczego w ogóle zdecydowałeś się na drukowanie tego w pionie?
Marek0014
Posty: 10
Rejestracja: 01 gru 2019, 18:56

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: Marek0014 » 06 gru 2019, 20:07

Wydruk w pionie ponieważ autor tak to ustawił i nie jest to idealnie prosta część a trochę taki banan :D
Tutaj lepsze fotki:
Załączniki
DSCN1124.JPG
DSCN1122.JPG
DSCN1119.JPG
Bulbulator
Posty: 4
Rejestracja: 04 gru 2019, 20:10
x 1

Re: Ender 3 pro - ostatnia warstwa

Postautor: Bulbulator » 06 gru 2019, 20:49

Idealnie nie jest. Chyba masz szew osi Z ustawiony w losowym miejscu. Sprawdź rzeczywiście ile podaje materiału. Zaznacz na filamencie punk w odległości 10cm od ekstrudera np. taśmą. Przepuść 100mm filamentu. Jak nie będzie się zgadać z rzeczywistością to zmień ilość kroków.

Wróć do „Ender”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Marek0014 i 1 gość