virgin71 pisze:A po co te wentylatory na silnikach? Silniki są oryginalne?
Zielonego pojęcia nie mam.
Zgodnie z przewidywaniami, przy "6.3 ASSEMBLING THE EXTRUSION HEAD" trzeba kombinować.
Skompletowałem nie-elektroniczne części głowicy. Co ważne, łącznik jest bez kołnierza, a przy dyszy nie mam pewności, czy na pewno jest do tej głowicy.
Pozyskałem grzałkę z bloku głowicy E3D - trzeba było powalczyć, jak to przy używanej brudnej głowicy.
Brakuje mi dwóch
"Print Head Thumb screw" - muszę dorobić - czekam na pręty M3, będą jutro lub pojutrze.
Brakuje mi rezystora do wlutowania na płytkę, by korzystać z termistora - będzie jutro lub pojutrze.
Owijkę gdzieś mam zakopaną w kącie, muszę się do niej dogrzebać.
Część Q (8b), idąca na dół i dociskająca teflonowy łącznik do głowicy - niby jest coś o odpowiednim oznaczeniu, ale jest akrylowe i ma za małe otwory. Rozwiercę...?
Część R - jest.
Część S, idąca na górę - nie ma, wydrukuję. Można by zlecić wycięcie ze sklejki, ale czy przy czymś tak małym w ogóle ktoś będzie chciał ze mną gadać?
- lkj.PNG (11.44 KiB) Przejrzano 3436 razy
Brakuje także "V - black injection moulded part"
- V.PNG (2.52 KiB) Przejrzano 3435 razy
Wydrukowałem też już przyrządy do ustawiania równoległości.