Takie tam moje eksperymenty ;)
: 12 cze 2021, 23:57
Witam.
Przedstawiam moje wypociny.
Z uwagi na charakter mojej pracy - robię różne rzeczy do sportu samochodowego, głównie zawieszenia, "drukarstwo" pomaga w prototypowaniu części. Wszystkiego nie mogłem sprawdzić w programie projektowym którego używałem i kinematykę i pasowanie części musiałem jakoś sprawdzić. A jakieś pierdoły typu obudowy, montaże do zegarów, to szkoda czasu na rzeźbienie w MDF czy kombinowanie z żywicami - szybciej i taniej i dokładniej wydrukować.
To tak podrzucę kilka zdjęć swoich prototypów które wykonałem. Niestety jest tego mało i z "odzysku", bo dysk postanowił "stanąć" sobie dwa lata temu, i straciłem masę materiału fotograficznego, masę projektów (ale nauczyłęm się robić backupy i inne RAIDy). I dopiero wychodzę na prostą z tym bajzlem który sobie zafundowałem. Projekty poodtwarzałem, i ten rok będzie mocno "drukowany"
Wydruk prototypu części zwrotnicy do BMW, projekt nieudany, utracony w awarii dysku. Takie pierdoły jak ramki na dodatkowe zegary to "kilka" jeździ po świecie. Na zdjęciu ramka w mojej E30.
Tutaj prototyp kolektora dolotowego do silnika M50B25NV BMW (2,5l 190KM) typu ITB (Individual Throttle Bodies) przepustnice są z motocykla TRIUMPH. To jest pierwsza wersja projektu pod fabryczny silnik, gotową mam już 3cią wersję pod inne wałki rozrządu i zmodyfikowaną głowicę i drugą wersję pod silnik delikatnie "podłubany".
Jest jeszcze masa pierdół - jak adapter pod filtr stożkowy, który testuję w swoim codziennym samochodzie. Ale zdjęć nie mam - zrobię jutro i przedstawię "produkt". Ale jeździ już kilka miesięcy i nic się nie dzieje
Do tej pory projektowałem w programie Design Spark Mechanical, ale od miesiąca siedzę już w Solidworks 2021 I BĘDZIE DRUKOWANE W TYM ROKU OSTRO
Mała zapowiedź z projektu - projekt w jakichś 20% realizacji
Przedstawiam moje wypociny.
Z uwagi na charakter mojej pracy - robię różne rzeczy do sportu samochodowego, głównie zawieszenia, "drukarstwo" pomaga w prototypowaniu części. Wszystkiego nie mogłem sprawdzić w programie projektowym którego używałem i kinematykę i pasowanie części musiałem jakoś sprawdzić. A jakieś pierdoły typu obudowy, montaże do zegarów, to szkoda czasu na rzeźbienie w MDF czy kombinowanie z żywicami - szybciej i taniej i dokładniej wydrukować.
To tak podrzucę kilka zdjęć swoich prototypów które wykonałem. Niestety jest tego mało i z "odzysku", bo dysk postanowił "stanąć" sobie dwa lata temu, i straciłem masę materiału fotograficznego, masę projektów (ale nauczyłęm się robić backupy i inne RAIDy). I dopiero wychodzę na prostą z tym bajzlem który sobie zafundowałem. Projekty poodtwarzałem, i ten rok będzie mocno "drukowany"
Wydruk prototypu części zwrotnicy do BMW, projekt nieudany, utracony w awarii dysku. Takie pierdoły jak ramki na dodatkowe zegary to "kilka" jeździ po świecie. Na zdjęciu ramka w mojej E30.
Tutaj prototyp kolektora dolotowego do silnika M50B25NV BMW (2,5l 190KM) typu ITB (Individual Throttle Bodies) przepustnice są z motocykla TRIUMPH. To jest pierwsza wersja projektu pod fabryczny silnik, gotową mam już 3cią wersję pod inne wałki rozrządu i zmodyfikowaną głowicę i drugą wersję pod silnik delikatnie "podłubany".
Jest jeszcze masa pierdół - jak adapter pod filtr stożkowy, który testuję w swoim codziennym samochodzie. Ale zdjęć nie mam - zrobię jutro i przedstawię "produkt". Ale jeździ już kilka miesięcy i nic się nie dzieje
Do tej pory projektowałem w programie Design Spark Mechanical, ale od miesiąca siedzę już w Solidworks 2021 I BĘDZIE DRUKOWANE W TYM ROKU OSTRO
Mała zapowiedź z projektu - projekt w jakichś 20% realizacji