Fusion360 wymodelowanie obłości
: 12 wrz 2021, 15:23
Hej,
mam problem natury:
Jak to zrobic poprawnie (a nie kombinująć jak koń pod górkę).
Chciałbym wymodelowac kształt kabinki modelu, mam plany 2D, wyglądają tak:
Teraz o ile jestem w stanie bez problemu ogarnąć każdy z tych rzutów o tyle nie wiem jak to zrobic w Fusion360 w trzech wymiarach poprawnie...
Moj pomysl:
Zrobic w jednej plaszczyznie,
zrobic płaszczyzne styczną,
nałożyć ponownie canvas,
odrysowac,
ociąć itp...
Ale nadal nie wiem jak ladnie zrobic "łódkowy kształt" u spodu tak aby dwa boki schodziły się w jeden
Kojarze 100lat temu probowalem sil w 3DsMax, tam był widok 3 ekranów osi X,Y,Z gdzie mozna bylo nanieść blueprints i przesuwać pkty w przestrzeni. Ale moze to złe podejście.
Dzieki
mam problem natury:
Jak to zrobic poprawnie (a nie kombinująć jak koń pod górkę).
Chciałbym wymodelowac kształt kabinki modelu, mam plany 2D, wyglądają tak:
Teraz o ile jestem w stanie bez problemu ogarnąć każdy z tych rzutów o tyle nie wiem jak to zrobic w Fusion360 w trzech wymiarach poprawnie...
Moj pomysl:
Zrobic w jednej plaszczyznie,
zrobic płaszczyzne styczną,
nałożyć ponownie canvas,
odrysowac,
ociąć itp...
Ale nadal nie wiem jak ladnie zrobic "łódkowy kształt" u spodu tak aby dwa boki schodziły się w jeden
Kojarze 100lat temu probowalem sil w 3DsMax, tam był widok 3 ekranów osi X,Y,Z gdzie mozna bylo nanieść blueprints i przesuwać pkty w przestrzeni. Ale moze to złe podejście.
Dzieki