Wybór płyty głównej drukarki.

Czyli co i jak podłączyć żeby działało
newrom
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2022, 09:17
Drukarka: Zero v2

Wybór płyty głównej drukarki.

Post autor: newrom »

Cześć

Aktualnie mam MZ 2, dołożyłem bltouch, drugi silnik osi Z, chciałbym dołożyć czujnik końca filamentu, może krańcówki Z żeby się osie same synchronizowały, no i fajnie by było wyciszyć drukarkę. Pierwsza myśl "skr mini mz" i już. Niestety zacząłem czytać i się zastanawiać czy nie lepiej złożyć nową drukarkę, z większym polem roboczym, może z dwoma głowicami, może corexy i co tam jeszcze budżet wytrzyma ;-) Jak nowa drukarka zacznie działać to mz pójdzie w świat (drukuje hobbystycznie, jedna drukarka to więcej niż jest mi niezbędne ;-> )

Pobuszowałem trochę w sieci, pooglądałem jutuba i mam coraz większy mętlik. Na razie wygrywa octopus, ale jestem amatorem i zapewne wielu rzeczy niedoczytałem ;-)

Proszę Was o sugestie, rady, co byście wybrali zakładając budżet +-500zł, temat nie jest pilny :)

TIA
Awatar użytkownika
majek
Drukarz
Postów w temacie: 2
Posty: 781
Rejestracja: 28 gru 2020, 18:17
Drukarka: EZT-3D T1, vn-corexy
x 448

Re: Wybór płyty głównej drukarki.

Post autor: majek »

Jak temat nie jest pilny, a kasa gra rolę, to MKS Monster8 w zestawie z wyświetlaczem i 8 stepstikami 2209 na wyprzedażach typu 11.11 (czyli za 2 miesiące) można wyrwać za ok. 220zł.

Ale jak kasa gra mniejszą rolę, to może być warto wziąć jakąś płytkę typu HV, gdzie można podłączyć drugie wyższe napięcie zasilania na same stepstiki (Monster8 tego nie ma). Z drugiej strony przejście na 48V i tak wymusza zewnętrzne sterowniki silników, więc płyta nie musi tego obsługiwać i kółko się zamyka ;)
newrom
Konto z ograniczeniami
Postów w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2022, 09:17
Drukarka: Zero v2

Re: Wybór płyty głównej drukarki.

Post autor: newrom »

Dzięki :)