Strona 3 z 3

Re: Serwer Unreal Tournament

: 10 sty 2023, 22:11
autor: majek
Cytując innego klasyka: "Sami się nie pozabijają" :DD

Re: Serwer Unreal Tournament

: 11 sty 2023, 12:43
autor: Adinfo
Dobra, wczoraj zainstalowałem UT z GOG + najnowszy update z GITa, wszystko śmiga fajnie, włączyłem vsync do obrazu bo dziwnie gra chodziła (350-550 fps), teraz jest spoko. Zanim podejmę walkę z Wami poćwiczę z botami aby przynajmniej dojść do poziomu "Nightmare" wtedy pogramy ;p

Re: Serwer Unreal Tournament

: 25 sty 2023, 21:43
autor: Rozarh
dziobu pisze:Czy masz go w wersji najnowszej, tj 469c?
Tak, w końcu odważyłem się na ten krok i mam wersję 469c...

No i w związku z tym, że ten wątek trafił na główną stronę przypominam, że mamy teraz dwa niezależne serwery:

1. se.energetyk.net (5.185.239.202)
- mój, na domowym serwerze
2. frytka.empeka.pl
- kolegi mpk na serwerach OVH

Gra do pobrania:
https://archive.org/details/ut-99

Przy okazji 24 stycznia 2023 Epic Games wyłączył swoje serwery UT99 "Master" więc poprawiłem konfig swojego serwera aby uwzględnić to zdarzenie.

Re: Serwer Unreal Tournament

: 25 maja 2023, 16:21
autor: Rozarh
Przestawiłem grę na ulubiony tryb kamperów:
Last Man Standing...

Dla tych co nie wiedzą: masz 5 żyć i pełne uzbrojenie oraz pancerz. Twoje zadanie to zostać ostatnim na mapie. Można albo mordować innych graczy/boty albo gdzieś się przyczaić i cierpliwie czekać aż reszta się pozbija...

Tak jak było w DeathMatch boty są na poziomie Adept i mają uzupełnić grę do 6 osób. Jeśli wchodzą ludzie to boty opuszczają grę.

Czas gry to max 10 minut - po tym czasie wygrywa ten, komu zostało najwięcej żyć. W przypadku remisu czas jest przedłużany dopóki nie wyłoni się zwycięzca. Na tym poziomie botów jeszcze nie widziałem, żeby boty z równym wynikiem zablokowały grę.

Ze względu na charakter gry nie można wejść na mapę w trakcie rozgrywki - serwer utrzymuje gracza jako widza, do momentu wystartowania nowej planszy.