Druk w mieszkaniu

Dla zupełnie zielonych w temacie druku 3D
ostatni_wolny_login
Postów w temacie: 12
Posty: 77
Rejestracja: 01 lut 2023, 23:56
x 4

Druk w mieszkaniu

Post autor: ostatni_wolny_login »

Witam,
Jestem początkującym i właśnie czekam na dostawę swojej drukarki. Naczytałem się w internecie, że opary drukowania mogą być szkodliwe.
Czy to znaczy, że mam "drukować na balkonie" , czy np wietrzyć po każdym drukowaniu.
Czy może nie zwracać na to uwagi jeżeli drukarka pochodzi 2-3h np dziennie.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Postów w temacie: 7
Posty: 8908
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 5842
Kontakt:

Re: Druk w mieszkaniu

Post autor: dziobu »

Ogólnie to zależy z czego drukujesz, ale tak na początek to spokojnie trzymaj się tego:
ostatni_wolny_login pisze:Czy może nie zwracać na to uwagi jeżeli drukarka pochodzi 2-3h np dziennie.
W niektórych rejonach w kraju to samo otwarcie okna będzie bardziej szkodliwe niż ta drukarka.
mcxmcx, obrms, sagittario, Adinfo, dragonn
ostatni_wolny_login
Postów w temacie: 12
Posty: 77
Rejestracja: 01 lut 2023, 23:56
x 4

Re: Druk w mieszkaniu

Post autor: ostatni_wolny_login »

dziobu pisze:Ogólnie to zależy z czego drukujesz, ale tak na początek to spokojnie trzymaj się tego:
ostatni_wolny_login pisze:Czy może nie zwracać na to uwagi jeżeli drukarka pochodzi 2-3h np dziennie.
W niektórych rejonach w kraju to samo otwarcie okna będzie bardziej szkodliwe niż ta drukarka.
Dzięki! A jeżeli będę chciał drukować z ABS? albo nylonu?
Czy wtedy ta zasada też obowiązuje?

Do tego chciałbym też jakoś szybko wejść w "gumowe" filamenty.
Awatar użytkownika
dziobu
Zasłużony
Postów w temacie: 7
Posty: 8908
Rejestracja: 28 gru 2016, 16:38
Drukarka: ZMorph 2.0(S)
x 5842
Kontakt:

Re: Druk w mieszkaniu

Post autor: dziobu »