Strona 2 z 2

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 19:26
autor: bukszpryt
eksportuj plik f3d i podepnij do posta

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 21:10
autor: TvWidget
Nie daje się dodać jako załącznika pliku f3d. Pojawia się komunikat, że plik ma nieprawidłowe rozszerzenie.

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 21:13
autor: dziobu
To go spakuj do ZIP czy byle czego.
Albo zwyczajnie zmień mu nazwę.

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 21:26
autor: morf
A może łatwiej (sorry jeśli zamieszam) ale wyciągnąć po tych płaszczyznach które tworzą łuki w obu osiach tworząc 2 nowe bryły a następnie zrobić z nich część wspólna?

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 21:32
autor: TvWidget
Plik zip można dodać.

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 22:06
autor: bukszpryt
Dłuższy łuk powinien mieć końce na obwodzie podstawy. Tu widać, że nie ma:
1.PNG
1.PNG (11.18 KiB) Przejrzano 1505 razy
Łuki powinny się schodzić w punkcie na samej górze. U ciebie wygląda to tak:
2.PNG
Po poprawieniu tych błędów wygląda to tak:
3.PNG
4.PNG
Co do tego "iksa" widocznego w okolicach przekątnych, to moim zdaniem jest to kwestia renderowania odbicia światła w miejscu zmiany krzywizny, a nie "fizyczny" rant. Jeżeli to ma być wydrukowane, to slicer i tak to po swojemu uprości.

W załączniku masz poprawiony plik z wyeksportowanym stlem.

Re: Fusion 360- kopuła

: 16 maja 2023, 22:52
autor: TvWidget
Bardzo dziękuję za pomoc i zaangażowanie.